Am fost în inima echipei naționale, petrecând trei zile alături de tricolori și selecționerul Mircea Lucescu la San Marino, acolo unde România a bifat primul succes din preliminariile Campionatului Mondial 2026.
A fost o experiență inedită, care m-a făcut să înțeleg mai bine ce înseamnă echipa națională.
Pot spune cu adevărat că România a devenit un brand cu notorietate, grație fotbalului, echipei naționale și FRF.
Președintele Răzvan Burleanu a reușit să ofere o identitate aparte unor valori, precum emoția și spiritul de echipă.
Acest lucru s-a văzut peste tot la Rimini (Italia) și în San Marino. Într-o parte a Europei, unde limba română este vorbită aproape peste tot, FRF și fotbaliștii români s-au simțit ca acasă. Aceștia au fost „sufocați” de aprecierile românilor care muncesc în Italia și San Marino, naționala noastră fiind o sursă de inspirație pentru fair-play, respect și unitate.
Am simțit și pe pielea mea, ce înseamnă dragostea față de tricolor: peste tot am fost oprit de români, m-am întâlnit și cu vasluieni, care au ținut să-și împărtășească bucuria și atașamentul față de tricolor.
Micuța arenă de la Serravalle avea să devină pentru mai bine de trei ore mica Românie. Peste 4.000 de români din toate colțurile Italiei au venit să-i întâlnească pe cei numiți „Generația de suflet”, oferind o imagine superbă atât pe stadion, cât și în afara lui.
Acest gest mic, dar cu eforturi considerabile, inspiră pe fotbaliștii lui Mircea Lucescu, care au realizat cât de valoroasă este această empatie a suporterilor români față de tricolor și echipa națională.
Imaginile superbe de la intonarea imnului național al României vorbesc de la sine despre ceea ce reprezintă echipa națională la momentul actual.
„Zidul galben” creionat încă de la EURO 2024 impresionează în continuare, grație oamenilor din FRF. Munca lor și ideile frumoase puse în practică scot în relief dragostea fanilor români, care au înțeles că de fapt reprezintă primul jucător al echipei naționale.
Am descoperit în interiorul FRF o adevărată industrie de organizare a unei deplasări la un meci oficial. Fiecare responsabil știa ce avea de făcut, generând amintiri frumoase atât jucătorilor de la echipa națională, cât și pentru restul invitaților din delegație.
A fost o experiență în care toți cei prezenți au fost mândri că sunt români, fiind integrați în încărcătura emoțională și contribuind decisiv la toate contextele de bucurie oferite de naționala României și suporterii români.
Material realizat cu susținerea FRF și a Grupului de Firme SAFIR!